<?php return  Array(0 =>  new Less_Tree_Ruleset( Array(0 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(NULL,'.Badge',0, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,0, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  new Less_Tree_Mixin_Call( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(NULL,'.Badge--size',11, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  Array('name' => NULL,'value' =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Dimension('22','px'),)),),),11, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',),NULL),1 =>  new Less_Tree_Rule( Array(0 =>  new Less_Tree_Keyword('background'),), new Less_Tree_Value( Array(0 =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Variable('@muted-color',45, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),)),NULL,false,33, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),2 =>  new Less_Tree_NameValue('color','#fff',61, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),3 =>  new Less_Tree_NameValue('display','inline-block',76, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),4 =>  new Less_Tree_NameValue('vertical-align','middle',101, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),5 =>  new Less_Tree_NameValue('text-align','center',127, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),6 =>  new Less_Tree_Mixin_Call( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(NULL,'.box-shadow',149, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  Array('name' => NULL,'value' =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Dimension('0'),1 =>  new Less_Tree_Dimension('2','px'),2 =>  new Less_Tree_Dimension('4','px'),3 =>  new Less_Tree_Variable('@shadow-color',171, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),),),149, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',),NULL),7 =>  new Less_Tree_Ruleset( Array(0 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(' ','.Badge-label',190, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,190, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  new Less_Tree_NameValue('display','none',209, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),)),1 =>  new Less_Tree_Mixin_Definition('.Badge--size', Array(0 =>  Array('name' => '@size','value' => NULL,),), Array(0 =>  new Less_Tree_Rule( Array(0 =>  new Less_Tree_Keyword('width'),), new Less_Tree_Value( Array(0 =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Variable('@size',262, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),)),NULL,false,255, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),1 =>  new Less_Tree_Rule( Array(0 =>  new Less_Tree_Keyword('height'),), new Less_Tree_Value( Array(0 =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Variable('@size',279, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),)),NULL,false,271, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),2 =>  new Less_Tree_Rule( Array(0 =>  new Less_Tree_Keyword('border-radius'),), new Less_Tree_Value( Array(0 =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Operation('/', Array(0 =>  new Less_Tree_Variable('@size',303, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),1 =>  new Less_Tree_Dimension('2'),),true),)),)),NULL,false,288, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),3 =>  new Less_Tree_Rule( Array(0 =>  new Less_Tree_Keyword('line-height'),), new Less_Tree_Value( Array(0 =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Operation('- ', Array(0 =>  new Less_Tree_Variable('@size',329, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),1 =>  new Less_Tree_Dimension('1','px'),),true),)),)),NULL,false,316, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),4 =>  new Less_Tree_Ruleset( Array(0 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(' ','&',345, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,345, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),1 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(' ','.Badge-icon',348, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,348, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  new Less_Tree_Rule( Array(0 =>  new Less_Tree_Keyword('font-size'),), new Less_Tree_Value( Array(0 =>  new Less_Tree_Expression( Array(0 =>  new Less_Tree_Operation('*', Array(0 =>  new Less_Tree_Dimension('0.56'),1 =>  new Less_Tree_Variable('@size',384, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),),true),)),)),NULL,false,366, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),),NULL,false),2 =>  new Less_Tree_Ruleset( Array(0 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(' ','.badges',398, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,398, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  new Less_Tree_NameValue('margin','0',410, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),1 =>  new Less_Tree_NameValue('padding','0',423, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),2 =>  new Less_Tree_NameValue('list-style','none',437, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),3 =>  new Less_Tree_Ruleset( Array(0 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(' ','&',458, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,458, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),1 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element('>','li',463, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,461, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  new Less_Tree_NameValue('display','inline-block',472, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),)),3 =>  new Less_Tree_Ruleset( Array(0 =>  new Less_Tree_Selector( Array(0 =>  new Less_Tree_Element(' ','.Badge--hidden',502, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(),NULL,502, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),), Array(0 =>  new Less_Tree_NameValue('background','#888',521, Array('entryPath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','entryUri' => '','rootpath' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentDirectory' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/','currentUri' => 'common/Badge.less','filename' => '/home/ipgius/community.hybro.io/vendor/flarum/core/less/common/Badge.less','uri_root' => 'common/',)),)),); ?>